نوجون نویسنده

من محمد پوزش هستم و اینجا تحقیق های فراوانی میگذارم

نوجون نویسنده

من محمد پوزش هستم و اینجا تحقیق های فراوانی میگذارم

امروز تولد بهترین دوستمه تولدت مبارک

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۱۸ ب.ظ

رسیده روز تولد تو که باز برات هدیه بگیرم

واسه من اینم یه جور بهونه ست که بگم چقدر برات میمیرم

همه دنیام تولدت مبارک

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

آرزو می کنم روز تولدت

مثل طعم کیک خامه ای شیرین باشه

و سال جدید زندگیت

سرشار از شادی و اتفاقات خوب برات باشه

روز میلادت مبارک عزیزترینم

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

امـــروز تولـــد توستـــ و بهترین زمانـے که خدا !

میخواستــ مرا با هدیه اــے

شاد کند آرــــے درستــــــــــ استــــ

این هدیه قبل از وجود خودم از آسمان آمده ولـــے مهم این استـــــــــ

که از آن دل من بوده……..

تولــدت مبــــــــــارکــــ اسلام اقا

 

 


دریافتع


دریافت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۶
محمد پوزش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی